måndag 22 september 2008

Seg

Idag på träningen gick det sådär. Man är sjukt seg i kroppen efter helgen. Imorgon blir det iallafall ingen innebandy, sen kör vi igen onsdag och torsdag! =) Imorgon blir det däremot jobb, 21-02 så det är ju inte så länge. På onsdag är vi lediga! Skönt! Då kommer stångostaden och sätter in tvättmaskin och torktumlare i lägenheten.. Underbart! =)

Det hade varit ganska kul om alla nya (och gamla för den delen) innebandytöser addar mig på msn. Lättare att höras där än via bloggarna! ;)

snjezana_86@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Jag ska adda dig när jag kommer hem :) Annars är det ju iof kul med många kommentarer i bloggen :)

    Jag svarade på din kommentar i min blogg. Det passar fint det datumet!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker vi borde samla in en msn lista, smidigt sätt att kommunicera. Vi får väl fixa de nån träning.

    SvaraRadera
  3. Nu vill vi ha mera inlägg :P Skärpning!

    SvaraRadera
  4. Har Sanne somnat på bloggen? :)

    SvaraRadera