måndag 15 september 2008

Måndag.

Dags för ny vecka igen då då. Känns bra! =) Den här veckan är vi lediga på fredag igen, som alltid. Skööönt! Gillar korta veckor. :)

Matchen i lördags gick bra. Vi vann med 7-3, var inte världens bästa spel men sålänge vi vinner så är det ju bra. Finns en hel del vi behöver förbättra, och mycket av det som måste förbättras kommer säkerligen bli bättre om vi blir bara lite mer samspelta. Är ju inte lätt såhär i början när man har ett helt nytt lag. Det kommer bli mycket mycket bättre! Vi har ju en bra tränare, men det är ju lätt att vara en bra tränare när han har så bra tjejer att jobba med ;) haha..

Min publik ska ha ett tack för att ni kom och kollade! Snällt! =D

Tommy tog lite bilder med Angelicas kamera. Detta är en ganska hemsk situation. Hur kunde vi (mest jag.. haha) hamna så fel? Högerbacken och vänsterbacken står framför mig typ bredvid varandra och försöker få bort bollen. Våran målis Johanna ligger flera meter från målet (hon blev knuffad) och Emma, höger forwarden, står vid bortre stolpen (är ju iof rätt att någon står där!). Lite rolig bild... ;) Hoppas det inte ser ut sådär hela tiden..




I lördags kväll var jag iväg till Oskarshamn och hämtade Dario. När jag kom var det partystök i lägenheten. Hoppas att de hade roligt. ;) Dario var dock inte med den här gången, utan han fick som sagt åka hem till Virserum!

I söndags var det lugnt, massa plugg! Det behövdes. Nu ligger jag bara 2,5 kapitel efter (ung. 60 sidor). Det tar jag imorgon! =) Påkvällen blev det filmmys med min sötis! =)

Jag är inte så bra på att lägga upp bilder som ni kanske märkt men nu i helgen tog jag två stycken som är värda å visas här!

Först ser ni min nya fina klocka. Rosa är den (såklart). Grymt skön!

Sen tog jag en bild när jag var påväg till Växjö i fredags. Het or what?! ;) haha.. nej då.. Men jag borde verkligen inte använda mobilen när jag kör bil. Finns nog ingen som är sämre på att köra bil än mig. Jag måste börja köra mer än vad jag gör!

Ikväll är det dags för träning! Ska bli roligt. =) Men nu får jag nog förbereda mig inför labbförberedelserna imorgon? Ganska sjukt, men så gör de på HU! ;)

Kramis!

4 kommentarer:

  1. Klart du e het, du e alltid het. Tycker din klocka är jätte fin, skulle vilja ha något liknande dock INTE i rosa. Blå hade varit något, jag är blå, blå är jag!

    SvaraRadera
  2. du är blå och jag är rosa! =D haha.. töntiga vi är..

    SvaraRadera
  3. och jag är vit :O).. har en liknande klocka fast vit... bra smak Sanne!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du uppdaterar dåligt ;)

    SvaraRadera