torsdag 18 september 2008

Lab

Idag har jag lab 8.30-17.00. Fasen så himla tråkigt! Jag gillar ju inte ens farmakologi.. Kommer bli en seg dag! Men det ska bli roligt att skära ut en muskel (eller va det var) från en ko. Spännande.

Efter laben kommer Angelica och hämtar mig och sen ska vi till småland! Mamma är asglad att vi ska komma. Hon är så rolig. :) Elias ska självklart följa med! Kommer bli liv i huset alltså. =)

På lördag är det match i kalmar. Jag och Angelica får lite sovmorgon. De andra ska åka vid 08.15 (eller va det var) härifrån medan jag å Angelica kan åka runt 10 från Virserum. Matchen börjar 12.30 så vi kommer ju vara där 1,5h innan ändå så.. :) Är taggad till max redan! =)

Dags att röra på sig nu.Lena kommer bli lack ifall jag lyckas komma sen ännu en morgon! ;)

Kramis (F)

1 kommentar: