lördag 13 september 2008

Matchdag!

Idag är det match i stockaryd! Jag sitter här hemma i Virserum och väntar på att få åka iväg, men vi har insett att deet inte kommer ta mer än en timme så jag kommer få sitta här ett tag till. :)

Igår var jag ledig från skolan, skönt! Blev inte ens lite plugg överhuvudtaget.. Kanske är dumt om man ligger efter med 120 sidor, men det ordnar det. Dumt att stressa upp dig i onödan ;)

Vid 12.00 fick jag massage av en utbildad, så det var RIKTIG massage. Det behövdes kan jag säga. Känner mig som en ny människa nu! ;) Kladdig blev man också, gick inte ens bort i duschen. Så man fick höra att man var "äcklig".. hum.. Tack Nicklas (som förövrigt inte tyckte att restaurangmaten vi åt igår knullade i munnen, tror han menar att det inte var supergott? hehe). Blev en shoppingrunda på stan i växjö också. Ett par skor och lite smink fick det bli. Var egentligen sugen på att handla kläder, men då hade han väl dödat mig. Köpte ett par högtalare till Darios dator också. snällt av mig! =)

Förövrigt har jag hittat en dator jag vill ha nu. Den var rosa! Mer än så vet jag nog inte, men den var fin. Lite liten kanske..

Idag efter matchen ska jag åka till oskarshamn och hämta Dario. Ska bli roligt att äntligen få träffa honom. :) Var nog en månad sen vi sågs sist. Men nu har jag lite helger framöver då jag kan komma hem så får hoppas att vi kan ses mer. =)

Juste ja! Jag måste ju berätta att Angelica beställt en (ny..haha) dildo till mig. En blå (och inte den som finns på hennes blogg. Pinsamt Angelica! hah). Hon beställde en likadan till sig själv.. haha.. Vi är så töntiga egentligen.. ;) Hoppas att du har ett sexparty snart så vi kan beställa ännu mer prylar! ;)

Nehä, nu får jag nog klä på mig. Är lite nervös inför dagens match faktiskt. Kommer ganska många bekanta som ska kolla och det har aldrig gått bra för mig när det varit folk och kollat. suck.. Men får fokusera extra mycket idag =)

puss och kram!

3 kommentarer: