onsdag 10 september 2008

Innebandy

Träning ikväll då. Gick ganska bra med tanke på omständigheterna. Alla skötte sig bra tycker jag. Bra jobbat tjejer!

Match på lördag iallafall. Vi kommer åka med många spelare så det ska bli ganska så skoj! =) Ser framemot det.

Annars har dagen varit ganska så bra. Vaknade vid 07.35 imorse och skolan börjar 08.15. Blev sjukt stressigt kan jag lova, men jag hann i tid ;) haha..

Lina har varit sjukt snäll mot mig den senaste tiden måste jag säga. Hon har fixat allting här hemma medan jag sprungit omkring å haft mkt i skolan och med jobb. Tack! =) Ska skärpa mig nu i fortsättningen, jag lovar!

Var jättenära att Angelica skulle följa med mig till småland i helgen, men det blir nog tyvärr inte så. =/ Tråkigt, men nästa helg kanske! =D Då ska vi ju ändå spela i Kalmar å så kan vi åka hem med laget. :)

Nehä, dags att packa inför helgen. Lite svårt när man inte vet vad man ska hitta på riktigt... =)

Kram!

1 kommentar: