tisdag 9 september 2008

Bra dag! =)

Idag har det varit en bra och lugn dag! Har hunnit ikapp nästan helt å hållet med skolan! Känns bra =) Sen har jag laddat ner en bra skiva, så nu lyssnar jag på en asbra låt hela tiden. Kommer förmodligen tröttna på den snart, men det gör inget! =D Lady Gaga - Just dance

Imorgon blir det skola hela dagen, sen på kvällen träning med fystester. Ser framemot träningen, ska fasen se till att det går bättre än vad det gick i måndags. För sådär kan jag nog inte hålla på... =)

Match i helgen! Stockaryd borta, väldigt spännande. Är ju högra nivå på innebandyn i småland än här i östergötland.. Men vet inte rktigt hur bra Stockaryd är, fast vi ska göra allt för att slå dem ändå! Jag tror stenhårt på det här laget vi har nu. Med lite justeringar kan det bli asbra, helt klart! =) Vi kommer ha en riktig rolig vinter iår töser!

På torsdag åker jag iallafall hem till småland. Ska bli skönt att komma hem en sväng. På fredag har mamma å pappa bokat massagetid till mig hos en massös. De tyckte att jag behövde det. Riktigt snällt! =D Sen är kvällen helt öppen, är ju knappast så att det händer alltför mkt i småland. På lördag är det som sagt Stockaryd och på kvällen där får det bli en sväng till Oskarshamn och umgås med Dario. =)

Nästa helg får det bli småland igen. Åker hem på torsdagen och på lördagen då spelar vi träningsmatch i kalmar. Ska bli väldigt spännande. Har inga bra känslor från den hallen.. Vi förlorade oftast där när jag spelade i Virserum. Dock inte mot Kalmar IBK, utan mot något annat Kalmarlag (CL-nåt). Efter matchen får jag följa med upp till Linköping för på söndag är det match mot Boxholm. Sista träningmatchen innan seriestart. Längtar till seriepremiären!! =)

Blev väldigt mycket innebandy nu, men är väldigt laddad och taggad nu! =)

Nehä, nu ska jag föra över mina braiga musik till mobilen och sen blir det ett avsnitt av gossipgirl!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar