måndag 1 september 2008

Ny månad innebär nytändning, eller?

Äntligen september, äntligen höst! Eller? Jag kan iallafall känna att det är skönt att det "riktiga" livet är i full gång. Innebandyn rullar på som vanligt, känns som om alla i laget kommer närmare och närmare varandra för varje träning och allting verkar funka! Riktigt bra känsla där måste jag säga. Kan säga att jag ser framemot varje träning och nu längtar jag väldigt mycket till Stockarydmatchen som är nästa lördag i Stockaryd! Vi kommer spöa skiten ur dem!! =)


Skolan går väl också bra, har hunnit ikapp lite nu i helgen men med ganska mycket slarvläsning då. Vet inte om det räknas, men det får det nog göra. Tänkte att jag skulle läsa klart det sista kapitlet imorgon innan kvällsföreläsningen. Sen är det lugna puckar med skolan.. Man ska ju inte stressa upp sig i onödan heller.. Plugget har en tendens att alltid ordna sig. Vad vore tenta-p utan ångest och stress liksom?! ;)


Idag har jag hunnit med att tvätta. Kan lova att vi hade sjukt mycket tvätt.. Förstår inte vart allt kommer ifrån! Sen har jag busat runt på tonby med Lena. Hon är verkligen världens knäppaste människa. När vi skulle parkera bilen så var parkeringen typ helt tom, men hon var tvungen att ställa vid en sån där kundvagnsparkering och typ 10 cm ifrån den så att jag inte kom ut. Hon vägrade flytta på bilen och tyckte att det var asroligt att jag skulle få åla mig ut typ. Hatkärlek? ;) haha..



Lena lika snygg som alltid. Sandra hamnar alltid lite i bakgrunden.. ;)



Vi skulle inte shoppa så mycket, men blev en hel del iallafall. Jag köpte bl.a ett par nya stövlar så nu har jag väl sådär 100 par eller nåt. Men dessa är de absolut snyggaste... jag lovar! ;) hah..



Sen blev det fotboll och till sist innebandyträning. Sjukt kul träning dessutom! Dock har jag väldans ont under fötterna för att jag precis köpt nya skor. Har blivit en del skavsår, men det går över! Tror det finns sådan där spray till sånt, får fixa det! Sen har Martin bytt linda på min klubba, känns helt ovant. Den är lite för bra, så jag får gnugga extra mycket så att den blir lagom tror jag! =)

Jag och Elias på fotbollen. Så underbar unge!!

Jaha, vad ska jag mer berätta då.. Kan väl säga att jag saknar en viss person lite.. Men allting känns hellustigt. Förstår inte hur allting kunde vända på bara en dag, men men.. Är väl så det funkar ibland kanske. Är ju knappast något som jag inte klarar av! :) En piss i mississippi?.. Känns sjukt tråkigt dock, det får jag väl erkänna!


Kolmården 2008

Ikväll ska jag hinna skriva referat på matchen nu i söndags. Kan säga att vi var asgrymma! Jag tycker att alla kan gå in och kolla på de fina bilderna Angelica lagt upp.

ibflinkoping.blogspot.se

Där kan ni även läsa referatet sen när Angelica lägger upp det!
Sen måste jag bara skriva det Kalle, Angelicas man, sa idag när jag var hos dem.

Kalle: "Det är egentligen synd om honom, för det är han som går miste om en så bra person som dig..."
Jag blev så himla rörd! Var verkligen inte helt fel att få höra det där! Tack Kalle! =)
Dags för reffet!

Puss och Kram

3 kommentarer:

  1. Du har skrivit fel blogg adress ;P Det ska vara ibflinkoping.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. haha fan! jag har nollkoll.. måste bli bättre på det där =)

    SvaraRadera
  3. Du får redigera inlägget :P Logga in och välj inlägg och sen redigera inlägg. :P

    SvaraRadera