lördag 30 augusti 2008

Lördag.

Den här dagen har bestått av jobb, och lite annat småpill. Nu äntligen kan man koppla av i en timme eller två.. Har försökt läsa lite farmakologi idag också, men det har inte gått så bra. Förmodligen är jag väl ganska trött efter den här jobbiga veckan.. Är inte så lätt att försöka hinna med att jobba natt, gå i skolan på dagarna å träna på kvällarna.. Känns som om timmarna inte räcker till längre. Men jag har ju valt det själv så jag ska väl inte gnälla. :) Nu har jag iallafall fyra arbetspass nästa vecka, sen efter det ska jag inte jobba mer. Ska försöka komma ikapp med skolan och ta tag i mitt styrelsearbete ordentligt istället..


Imorgon är det match, ska bli roligt! Kan helt ärligt säga att innebandy är lite som avkoppling för mig. Så skönt att inte behöva tänka på allt annat i livet, utan bara fokusera på det man tycker är så himla roligt -innebandy!


Detta får bli dagens lilla inlägg. Blev ett ganska småtrist inlägg igen.. Ska bli lite bättre med bilder..


Kan ju lägga upp denna bilden sålänge. Saknar dig lillebror!

1 kommentar: