onsdag 27 augusti 2008

Match

Igår spelade vi vår första träningsmatch för säsongen. Blev tyvärr förlust med 7-5, vilket inte är så roligt kanske men jag kan tycka att vi ska vara nöjda ändå! Vill ni läsa om matchen finns den på våran fina blogg (ibflinkoping.blogspot.com) sen när Angelica lägger upp mitt referat. Annars finns referatet uppe på hemsidan redan (ibflinkoping.se). Efter matchen blev det McD med halva laget, kan lova att det blev en hel del skratt! ;)

Igår började jag skolan också. Känns ganska ok, men lite tungt. Ligger redan 70 sidor efter eller va det är. Får sitta och läsa nu innan jag ska iväg och jobba natt. Trist att missa träningen ikväll bara, men hoppas att jag får vara med på söndag ändå! =)

Nehä, nu får jag sätta igång med mina molekyler! *tönt*

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar