torsdag 14 augusti 2008

Nattjobb

Då är det nattjobb på alcontrol nu i veckan. Klockan är 04.39 och jag sitter här och skriver.. Har varit jättetrött på jobbet nästan hela natten, sen när jag kom hem så blev jag pigg och nu kan jag inte sova. :)

Idag (igår) var Angelica och Elias här hos mig och käka pannkakor och så hade vi möte om kickoffen. Kommer bli grymt roligt! =)

Nu är Lina tillbaka i lägenheten också, skönt! Nu kanske man slipper vara rädd om nätterna! =D

Jag lär väl inte uppdatera på ett tag igen så jag kan ju berätta nu vad som kommer hända den närmaste tiden. På fredag ska jag hem till Virserum, för att sen åka till Oskarshamn och se hur Dario bor. Han har ju flyttat hemifrån nu =/ Suck... Men han kommer alltid vara liten i mina ögon! ;)

Sen på lördag så ska Dario spela match i Nybro så då blir det till att åka dit och kolla. Ska bli roligt! Är ju första matchen å allt. =) Annars blir det en lugn helg...

På tisdag åker jag tillbaka till Linköping för att träna innebandy! Längtar som fasen!! =) Och på onsdag är det Munchen Hoben och då ska jag å Sandra sälja märken i 2h i kön.. Sen får vi gå in via vip-ingången.. Najs ;) Skönt att slippa köa! Lena, det aset, får vip-biljett utan att göra något. Jag å Sandra känner pontus bra, men inte så bra! ;) Typiskt..

Sen på torsdag blir det förmodligen hemresa igen.. Vet inte riktigt vad jag ska göra uppe i Linköping de sista dagarna.. Kanske blir halmstadsresa också... Det märker vi =)

Nehä, nu får jag nog försöka sova lite om jag ska orka jobba imorgon natt också!

Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Jag vet vad du ska göra i linköping de sista dagarna, äta glass på bosses med angelica och elias :P

    SvaraRadera