måndag 25 augusti 2008

Måndag

Idag gick jag upp vid 08.30 och gjorde mig iordning för dagens alla aktiviteter! Först träffade jag Angelica och Elias på stan och vi åt lunch på Subway. Sjukt gott!! =) Har ätit där två gånger nu och båda gångerna har det varit jättemumsigt! Sen ringde en killkompis, Niklas, och berättade att han var i stan och satt utanför min port och undrade ifall jag skulle släppa in honom.. Haha.. Han fick helt enkelt köra ner till stan istället. Så jag, Angelica och Elias mötte upp honom på Stora torget och där stod han med sin motorcykel!!!! Vilken lycka :D En motorcykel och han var så snäll och tog med sig en extra hjälm!! Självklart skulle Sanne få åka lite motorcykel denna vackra dag! Så vi gick en sväng på stan först, sen åkte jag å Niklas upp till Tornby för att jag skulle klippa mig där. Var lite jobbigt att åka på en R1:a i tight kjol, men det funkade ;) Fläktade skönt! haha.. Sen fick jag skjuts hem å då var det dags för träning och Niklas åkte vidare. =) Tack så mycket för en bra dag killen!

På träningen var vi 20 stycken så vi gick igenom spelsystemetgrejer och spelade ganska så mycket. Sjukt roligt! =) Askul träning.. De nya tjejerna är så sjukt duktiga! Detta kommer bli en rolig säsong!

Imorgon börjar skolan, känns lite sådär men det ska nog gå bra! =) Sen på kvällen bär det av till Katrineholm och första träningsmatchen! Är lite pirrigt, men det kommer gå bra! =)

Sen måste jag bara säga att jag tycker att det är förjävligt att stadium och intersport inte köper in några Zoneklubbor mer! Vad ska jag göra om mig klubba går sönder?! suck!! Dåligt!

Nu är det nog dags för sängen!

Puss och kram alla flickor och pojkar! <3

5 kommentarer:

  1. Du får köpa på dig ett par klubbor. Sån som du har fanns ju i lådorna. Puss

    SvaraRadera
  2. Kanske Team Sportia då?! :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat igår Sanne, shit vad kul för dig att åka hoj.. det har inte jag gjort på typ 2 år- men kul är det- tight kjol har ajg ioförsig aldrig provat *fniss*

    SvaraRadera
  4. Bara till att gå över till fatpipe :)

    P.s Jag tycker "de gamla" tjejerna oxå är duktiga :)

    SvaraRadera
  5. MC är asskoj! Jag längtar tills det blir dags att ta eget kort.. =) Kommer bli så roligt! Kan tipsa dig om att testa en kjoltur! ;) Du kommer inte ångra dig. haha..

    Jag blir väl tvungen att testa någonting nytt sen när min klubba går sönder så det kanske blir fatpipe.. Fast jag vill ju helst slippa ;)

    SvaraRadera