söndag 24 augusti 2008

Down.

Jaha, det var ju ett tag sen jag skrev här så jag tänkte jag kunde slänga ner några ord en sådan här kväll. Är väl egentligen ingen bra kväll att sitta och skriva på, men jag försöker ändå!

Den här helgen har jag mest åkt bil, buss och tåg. Det är ungefär som alla andra helger den här sommaren. Linköping har inte varit tillräckligt roligt i sommar så det har blivit lite andra ställen.. Men iaf, nu i helgen har jag då åkt som en galning. I torsdags åkte jag tåg ner till Hultsfred, sen tänkte jag att jag skulle stanna till hemma i Virserum innan jag åkte vidare till Växjö men det blev att jag åkte till Växjö direkt. Från Hultsfred till Växjö blev det buss... Tog inte alls 100år! Suck..

I fredags blev det en tripp till Tingsryd för att kolla på hockey, sen tillbaka till Växjö igen.

I lördags åkte vi iväg till Halmstad tidigt på morgonen, åkte tillbaka till Växjö igen mitt på dagen någongång. Sen på eftermiddagen åkte vi till Virserum för att grilla med familjen, asmysigt och väldigt gott. Älskar mammas å pappas grillmat! muums!! Sen fick vi köra tillbaka Dario till Oskarshamn för att han och hans kombo skulle ha fest i deras lägenhet. När vi gjort det åkte vi tillbaka till Virserum, bytte bil och åkte tillbaka till Växjö. Rörigt?...

Idag åkte jag buss till Virserum från Växjö, var hemma en stund för att vila lite å käka, sen fick jag skjuts in till Hultsfred och därifrån tog jag tåget till Linköping.

Ganska härlig helg va? Men vad gör man inte... Dock räcker det inte ibland... Hur mycket man än anstränger sig.. Sånt är livet!!

Puss och kram sötisar!

3 kommentarer:

  1. Hihihi - Ja i morgon ska vi visa var skåpet ska stå! Peppa peppa peppa!!

    SvaraRadera
  2. Yes, match imorrn. Ska bli grymt kul. Åker du med mig eller så vi kan ladda med lite musik på högsta volym?

    SvaraRadera
  3. Självklart åker jag med dig Angelica! Jag fixar någon skiva med min "braiga" musik ;)

    SvaraRadera