fredag 29 augusti 2008

Kanondag!

Kan lova att det var jobbigt att gå upp vid 7 imorse efter att ha jobbat till 02 på natten. Men jag fixade skoldagen ändå ganska bra. Har insett att jag måste börja ta tag i läsningen i farmakologikursen snart, för man hänger inte med till 100% alla gånger. Jag ska försöka hinna med det nu i helgen, typ imorgon efter jobbet eller nåt.

När jag slutade vid 15 idag kom Angelica och plockade upp mig vid skolan och så var vi iväg till Tornby och kollade på kameror. Angelica köpte en assnygg och bra kamera! Jag är lite avis, men förhoppningsvis ska jag ta mig tid och åka till elgiganten någon dag nästa vecka och köpa mig en ny också (en rosa ;)). Min kamera har ju gått sönder.. suck! Sen efter det var vi och kollade på skor, och sen käkade vi. Efter det gick vi i lite affärer och självklart fastnade vi på JC eftersom jag hittade snygga jeans som jag var tvungen att prova. Till slut stod det mellan två svarta par, och efter många om och med kunde jag bestämma mig. Blev ett par Wrangler, dock ställde jag undan Lee jeansen också ifall jag skulle åpngra mig fram tills på söndag! ;) Man vet ju aldrig.

Efter den shoppingrundan åkte vi hem till mig och här har vi suttit och spelat Wii hela kvällen! Hur bra eftermiddag som helst! =) Du är bäst Angelica!

Dessutom har jag fått gosa massa med Elias, vilket är så mysigt! =)

Imorgon blir det jobb mellan 8-16.30.. Känner inte riktigt för det, men inget att göra åt nu direkt. KOmmer bli ganska mycket jobb framöver, men det är det värt sen i slutet av månaden! =)

På söndag blir det innebandymatch och ännu mer jobb. Ser framemot matchen jättemycket! Hoppas alla tjejer kan vara med! =)

Natti!

1 kommentar:

  1. Tack för en bra dag =) Kan följa med dig å inhandla kameran nästa vecka om du vill.

    SvaraRadera