onsdag 8 oktober 2008

Välkommen tillbaka!

Efter x antal hotbrev så bestämde jag mig för att skriva ett litet inlägg här. Jag vet att det var längesen jag skrev här, men vad ska jag skriva då? Är ju knappast så att det händer alltför mycket i mitt liv för tillfället. Skola, plugg, innebandy... så? ;)

Nej men, imorgon har jag två redovisningar. Har knappt tränat på dem alls så det kommer gå som det brukar göra.. hrm.. ;) Imorgon ska jag även börja tentaplugga..

På fredag är det match i motala! Vi ska möta seriefavoriterna, dom kommer åka på spö som bara den. Jag menar, se hur det gick mot Mjölby.. De hade ingen chans, eller vad säger ni tjejer? =D Underbart!! Min kusin och farbror ska komma och kolla.. Nervöst!! Efteråt blir det kanske utgång med töserna i laget, men vi får se..

Nästa vecka kommer bestå av tentaplugg... i småland! Så kommer missa träningarna =/ Surt.. Ska dock försöka träna med Virserums damer.

Idag har jag fått min nya leksak också.. Det är roligt! ;) Inte alls pinsamt att Angelica gav mig den i omklädningsrummet när alla tjejer var där OCH när Martin kom in... Haha.. klockrent!

Idag fick även Anna ett cp-ryck på träningen. Hon la sig ner och sprattla på golvet en stund... hur normalt är det då? ;) Kommer bli lätt att vinna serien med sådana lagkamrater! ;) hihi..

Nej, dags för sängen!

Puss och Kram!

1 kommentar: