söndag 19 oktober 2008

Tenta-p

Kan lova att jag är trött på att tentaplugga nu! Dör snart... SUCK!

Hade farmakologitenta i fredags. Var färdig redan vid 09... Självklart var Lena också klar då så man slapp skämmas för att man lämna in tentan först. Förhoppningsvis blir det väl ett G, annars är det omtenta i januari som gäller! Inte mer med det.. =)

Har en tenta till på tisdag. Läkemedelskemi.. Är ungefär som farmakologi fast ändå inte.. Allting är på molekylär nivå.. MYCKET roligare! =) Har ändå haft lite svårt att fokusera... Idag har jag verkligen inte gjort så mycket som jag borde ha gjort. Så det kommer bli råplugg imorgon, men det gör inte så mycket. För sen är jag ledig!!!.... i en dag ;) Börjar ny kurs redan på torsdag, synteskemi.. Ska bli spännande. :)

I lördags spelade vi match mot LIBK, blev 3-3 sen förlorade vi den extra poängen i SD.. Trist.. Men LIBK var mycket bättre nu än sist då vi slog dem med 5-0.. Är en tuff serie vi lirar i! Till en början var jag väldigt besviken, är självklart lite besviken nu också fast mest på min egna insats..

Om man ska summera våran säsong hittills så måste jag säga att jag är väldigt nöjd. Vi har tagit 8 poäng på 4 matcher och det är nog ungefär så bra vi är. Man får ju räkna med att vi har mött de fyra absolut tuffaste lagen i serien. Den första matchen mot Norrköping borde vi kanske vunnit, däremot borde vi kanske inte haft med oss 3p mot solfjädern. Så 8 poäng är nog ganska rättvist! Vi ska vara helnöjda!!

Nästa helg är det Åby på spelschemat! Ska bli skoj och spela mot dem.. Man har hört ganska mkt om det laget, att de ska vara väldigt löpstarka.. Vi får väl se! =) Sen kanske det blir lite party på kvällen där? eller vad säger ni tjejer? =) Dock är det väl DU-matchen som spökar på söndagen.. Antvaden (överrum) borta!

Gina har öppnat nätbutik nu! Kan väl egentligen känna att det är ganska tråkigt, samtidigt som det är bra för sådana som inte orkar gå i affärer. Jag själv tycker att det är väldigt roligt att springa omkring på stan och shoppa. Folk blir ju bara ännu latare om alla öppnar nätbutiker! Efter min tenta ska jag iallafall ner på stan och gå på gina och visa min uppskattning. Den nya butiken är kanon! =)

Skulle vara roligt och köpa nya stövlar (inte för att jag behöver..). Har hittat ett par jättesnygga, men klacken är 7 cm hög.. Det innebär att jag blir 182.. Det kan ju kännas lite sådär.. Sen är dom svarta också, och jag har redan massvis med svarta stövlar. Skulle vilja ha ett par bruna tror jag.

Ett måste på stan är ju makeupstore iallafall! Ska helt klart visa min uppskattning för den affären med! Foundation-pensel, ja tack! Skulle behöva deras nya ögonskuggspensel också.. =)

Nehä, nu måste jag fortsätta med pluggandet fastän jag inte känner för det alls. Bläääääääää..

Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. Jag har inte varit i nya ginabutiken. Man kanske ska dit å kolla läget nån dag. Hoppas de går bra med allt pluggande och jag tror knappast att du behöver göra någon omtenta i januari. Hoppas jag får spela nästa helg, vill så gärna =)

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt inlägg med prat om massa olika saker :)

    Skönt att ha något att läsa på jobbet lixom :P

    SvaraRadera
  3. Angelica, vi kanske kan ta en sväng där på fredag? =) När vi ändå fått pengar å allt! Jag vill!
    Jag hoppas också att du får speltid på lördag! Om vi inte är många som ska spela på söndag också så kanske vi skulle fundera på utgång..? eller? =)

    Lisa, vilken tur att jag kan underhålla någon! :D haha.. Det låter som om du har mycket att göra på ditt jobb! ;)

    SvaraRadera