torsdag 29 januari 2009

Veckan

Veckan började väl inte så värst bra. Vi hade en ganska lång dag i skolan, och på kvällen spelade vi match som vi förlorade. Andra förlusten för säsongen. Känns väl inte så bra, men det känns som att Åby var bättre än oss och då ska de ha tre pinnar. Vi var också väldigt bra stundvis i matchen, men vi har lite svårt att sätta våra chanser. Typiskt!

Måndagen var även sista skoldagen den här veckan. Känns helknäppt att vara ledig från skolan precis när man börjat, men jag klagar inte. Jag har fått jobba och det är alltid bra. Ska till jobbet strax!

Ikväll ska jag åka hem till småland. Jag ska köra Dario till Tingsryd på lördag så han får sig en ny klubba. Klart man ställer upp... :)

Igår var det träning, himla skoj var det! Så grymt skön stämning i laget för tillfället. Alla är helt underbara (även du Johanna (L))! ;) haha.. Angelica har börjat nu igen och det är sjukt skoj! =)

Jag måste bara berätta att jag har 2 Spotify-invites kvar! :) Fick 10 stycken här om dagen.. Bara så ni vet....... ;)

Vill avsluta med ett låttips:

Jumper - När hela världen står utanför

14 kommentarer:

  1. haha oj! vilket erkännande från kaptenen, vad stolt jag vart! ;D

    SvaraRadera
  2. Har inte lyssnat pa dem pa evigheter :) Har skivan.... i SVERIGE :P
    Hoppas allt ar bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha.. =D Någongång måste jag ju vara snäll mot dig också Johanna! ;)

    Synd Annso! Hoppas du kommer hem snart och hoppas det är bra med din skada! :)

    SvaraRadera
  4. Sanne det e grymt kul att vara tillbaka =) Längtar redan till måndag och nästa träning.

    SvaraRadera
  5. åh kan jag få en spotify invite snäääääääällla jag har letat som en galning överallt!

    SvaraRadera
  6. min email:
    woodoo_king@hotmail.com

    för spotify invite :)

    SvaraRadera
  7. ..eller inte. :) Har ingen aning om vem du är!

    SvaraRadera
  8. meh tack så mkt då? radera min email tack.

    SvaraRadera
  9. HAha, kan du inte bara säga vem du är? :P

    SvaraRadera
  10. lugna dig nu.. jag e inte nån du känner haha :p

    SvaraRadera
  11. Jag kan ta en om det skulle vara så :D

    SvaraRadera
  12. Lisa, what?! :P VArför tackar du? JAg är ganska säker på att jag inte gjort något snällt idag ;) hah...

    SvaraRadera
  13. Sorry.. det var bara jag som var förvirrad :)

    SvaraRadera