måndag 5 januari 2009

Avis!

Jag läste precis en blogg som tillhör en tjej i laget (som jag har förstått det så vill hon inte offentliggöra sin blogg), och gud så himla bra saker hon bloggar om! :) Blev riktigt avis! Önskar att jag också kunde vara så finurlig och skriva om sådana lite mer meningsfulla saker. I min blogg handlar det tyvärr mest om mig. Dock har jag hört att det är därför en del läser min blogg, så jag tänkte göra det enkelt för mig själv och fortsätta skriva om min, för tillfället, ointressanta vardag! =)


2009 har väl varit helt okej hittills. Fast jag måste väl säga att jag är lite uttråkad här i Småland. Alla kompisar har åkt tillbaka till sina nya ställen och imorgon åker Dario till Oskarshamn. Det innebär att jag blir ensam kvar här i Virserum med mamma och pappa. Min skola börjar 19/1, vilket innebär att det är ganska många dagar kvar av jullovet och spendera all den tid här i Virserum är knappast troligt. :) Dock stannar jag här veckan ut.. Ska försöka klämma in någon bilresa till Växjö för shopping och till Linköping för å lira lite innebandy!

2 kommentarer:

  1. Jag är imponerad att du klarat av att stanna så länge.. Jag fick nog efter 4 dagar - då var det precis lagom att åka tillbaka hem igen :)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig! Fast skulle jag åka tillbaka tidigare skulle jag inte ha något att göra i linköping heller... sen skulle mamma å pappa bli lite ledsna... Men den här veckan ut, sen går det vara nog! =)

    SvaraRadera