fredag 2 januari 2009

Roliga minnen!

Jag hittade lite gamla citat som jag har sparat! Är från gymnasietiden fram tills nu i princip. Dock har jag missat de två senaste åren.. dumt! :)

Citat:

Lina: "men han har inte haft nån vidare framgång med att tänka tidigare"
Elin: "Och så måste vi skaffa dick och chips"
Emma: "Jimmie, det går inte att förklara med ord hur dum du är!!"
Lina: "åh, dreglar nästan när jag tänker på honom"
Charlotte springer till kylen för att hämta läsk: "Jag tror att läsken har blivit varm nu."
Dario: "Jag har fem ess.."
Lina: "Nej det hände inget för jag sover med byxorna på.."
Martina: "NITTA jag vet inte hur man sätter på tvättmaskinen, hur fan ska jag klara mig?!"
Martina: "Får väl satsa på och bli ett sossfall"
Anders: "Jag är väl ingen jävla gymnast"
Magnus: "ja, det är mitt specialämne.. de finns på bra länk: www.google.se"
Harald: "Jag fick mina händer när jag föddes.."
Toggen: "Det suger verkligen musten ur en att prata om mjölksyra!"
Charlotte: "99% av alla kungar var män!!"
Anders: "Fattar inte vad barnen i Afrika gnäller för...dom skulle bara veta hur det känns o vara så mätt så man spricker!"
Martina: "Killarna här i Sverige har små snoppar. Det måste bero på kylan tror jag..."
Charlotte: "Jag skiter i Kroatien och resten av mellanöstern"
Peter: "Skåne går inte att jämföra med något...kanske sahara"
Lina: "Nu kan jag ju helt enkelt förstört min generösa stund för mitt liv"
Marcus: "Ta en kompass och åk mot norr så hittar du till Karlstad!!"
Martina: "Ska bara skaffa dildoo också..."
Erik om Afrikafolket: "De har ju inga dokusåpor, så de blir b-kändisar genom nyhetsprogram"
Mattias och Sanne kör till Jönköping och när vi är i Markaryd frågar Mattias: "Kommer vi in i Jönköping från samma håll som när man kör över Markaryd?"
Lojse och hennes i-landsproblem: "Jag gillar hårda, typ rödgula.. Pappa har köpt sumpiga gröna.."
Mattias: "jag va bara tvungen å köpa bananer idag, har aldrig sett så stora bananer förr, nånsin.. fick helt sjuka komplex.. va tvungen å köpa dom så ingen annan kunde se dom.."
Mattias (igen): "Dina baciller har startat världskrig med mig.. det är därför du blivit smal å jag tjockat på mig.. alla dina baciller har gett sig på mig.. typ 8kg baciller!!"
Lina: "Men att följa med dem hem är inte å dejta!""
Sanne: Men det måste ha varit johan du va med..
Lina: Har jag varit med någon johan?
Sanne: Du var ihop med johan.."
Sanna: "Jag tänkte, när jag satt på toa....."
Sanna: "Det står att min bulle ska innehålla aprikoskärnor, men är inte dom stora och hårda?"
Lina på ikea: "Kan vi inte ta snabbkassan flera gånger?"
Lina: "Det spelar inte mig någon roll om han hånglar runt, bara jag får hångel"
Lina bär 6 par jeans på axeln: "Det är som att bära på lik"
Pontus om att cykla i motvind: "När det är som värst vill jag bara hoppa av cykeln och ställa mig och hoppa på den och skriiiiiika"
Pontus trotsar: "haha ja ok, men om du säger så så ska jag göra en plastikoperation och operera dit ett tredje öra...mitt i pannan!"
Pontus: "Tycker nog att ange graden av godhet med hjälp av begreppet "godhetskoefficient" är väldigt logiskt faktiskt! vi skulle lika gärna kunna mynta enheten nu också, och den blir således, "SGF". (Sjöbergska Godhets Faktorn)"
Lina: "Då hinner jag bli avsugen på det"
Lina: "Jag går fan inte upp innan jag vaknar"
Lina: "Nej, jag använder inte en trasig dildo... Då får man ju göra allt jobb själv"
Mattias mår bra: "Jag är stenhård, å det vet du.."
Lina ska gå över ett övergångsställe när en buss kör förbi: "men nu ser jag ju inte om det blir grönt!"
Andrew: "Steker ni era kroppkakor i vinklar då eller?"
Lina letar efter en mus: "Den känns gudomlig mellan mina händer"
Andrew: "Min tunga är längre än min penis"
Mattias försöker leka biff: "Det är väggen som trängs med mig"
Mattias ställer sig i en ugnsäker form: "Jag är i form"
Andrew: "Vi kan ha sex ståendes så vi får en pojke"
Andrew: "Vodka är bra på två sätt: Först dricker man den, sen använder man flaskan istället för att ha kille"
Lena och Sanne nördar sig: "Det var en gång två kol, 6 väte och ett syre som var ute och gick. Kolen och vätena blev påkörda och då sa syret -kom nu så super vi till det!"
Lena: "Jag gör inga misstag, hela jag är ett misstag!"
Andrew: "jag är nog inte bra på att hångla - jag har så liten mun, jag får ont och måste sluta"
Dario: "Blandfärs = kon äter upp grisen"
Mattias "blondie" född 1984: "Haha.. 4år yngre är väl gränsen iår, så födda 1980 funkar"
Katarina på innebandyträning: "Ska vi skjuta mjuka bollar nu?"
Nicklas på sin mammas kalas: "Kan vi inte prata om mig nu?"
Lena är bra på ursäkter: "Nej, jag kan inte festa då för då ska jag.. ehh.. vaxa röven"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar