onsdag 21 januari 2009

Spotify

Jag har så underbart roligt med mitt spotify! Imorgon ska jag göra en bra playlist till helgen! :) Har ni några bra låtförslag får ni gärna tipsa! =D

Idag har det varit en skön dag! Hade 4h föreläsning på förmiddagen. Lunch åts med Lena på Linds! Gott! Efter det blev det lite affärer och shopping, sen solarie. När jag kom hem fick det bli kap.2 i proteinkemiboken och efter det träning! Bra dag! :)

På träningen hade vi lite PP och ganska mycket tvåmål. Var en riktigt rolig träning och alla kämpade på väldigt bra! Riktigt skönt gäng! =D

Imorgon blir det jobb hela dagen. :) Ska bli skoj! Dock är klockan mycket nu och jag är trött! Hoppas att man klarar av att gå upp 7 imorgon!

Måste bara klistra in en sak som Mattias skrev förrut, jag blev väldigt glad! :) Skönt med lite snälla ord ibland. Tack!

Mattias: "Helt ärligt, du är nog överlägset den människa jag känner med minst baktankar!"

:)

Kram

5 kommentarer:

  1. bäst! älskar dig världens bästa vän =)

    SvaraRadera
  2. du är för söt du... jag SA juh att spotify är WUNDERBAR!!! :D

    SvaraRadera
  3. ja just det, du förresten! jag lånade en av dina bilder! ;)

    SvaraRadera
  4. vafan e spotify???

    SvaraRadera