torsdag 15 januari 2009

Slappt?!

Jag insåg precis att jag har många helger nu framöver där jag inte har någonting inplanerat...? Hade varit bättre om det var så i höstas! Vad ska jag göra alla dessa helgen? Det är synd att det är så få matcher nu på våren! Eller iof är det två veckomatcher, så det är väl därför helgerna är toma helt plötsligt! Är det verkligen så att jag inte har något liv om jag inte har innebandy? Skumt det där... =)

Vi hade spelarmöte ikväll och det gick väldigt bra! Alla tjejer är helt toppen! De säger alltid vad de tycker och tänker, och det är så himla skönt! :)

Efter mötet fick jag bege mig ut i kylan för att leta efter Lisas nyckel som hon hade tappat bort efter att hon varit hemma hos mig. Jag hittade den tyvärr inte, men hon hittade den själv sen när hon åkte upp till Ryd. Bra!! :) Blev lite orolig där... Det är så kul att det alltid är vårat lilla flum som råkar ut för sådana saker! =D

Efter att jag hade varit ute gick jag hem till Lena och Plutten! Plutten är så fin! Jag hade gärna velat ha en själv, men den är nog lite för liten för mig. Jag behöver nog något som är lite större...

Lena introducerade mig för Spotify idag! Jag ska fixa det imorgon, och då kommer jag ha en invite över! ;) Fjäsk är bra! ;)

Sovdags nu!

3 kommentarer:

  1. Ja det ska nog till ett flum att lyckas med en del grejer jag lyckas med :)

    Fjäsk fjäsk.... ;)

    SvaraRadera
  2. Då ger du ju den till din lilla favoritblondin;)

    SvaraRadera