torsdag 8 januari 2009

Sjuk?

Gårdagen var en lång dag, minst sagt! Jag vaknade runt 9-tiden, läste 100 sidor i "Är det någon där?" -Marian Keyes och gick upp sen för att fixa inför Linköpingstrippen. 14.00 kunde jag packa bilen full med grejer och åka iväg. I Linköping blev det en sväng på IKEA med Lena. Jag handlade lite grejer till Darios nya lägenhet. Tur att han inte har en snäll syster då...

Innan IKEA var jag såklart tvungen att gå in på Marie.P skor och kolla om dom hade några fina stövlar/skor. Självklart hittade jag ett par riktigt snygga skor som jag köpte. Dock såg dom lite ut som stövlarna jag köpte precis efter jul, fast kortare. Dom stövlarna jag köpte efter jul provade jag aldrig i affären, utan köpte dom bara. Så när jag kom hem så passade inte den vänstra.. Så igår tänkte jag lämna itllbaka dem.. Fast innan jag lämnade tillbaka dem provade jag en annan vänster 39 för att se om den passar och det gjorde den.. Så det slutade med att jag bytte vänsterstöveln och behöll det paret också! ;) Skönt!

Sen på kvällen var det träning! Riktigt skön stämning var det igår! :) Blev en hel del spel och fys! Skoj! Nu är vi taggade inför seriefinalen på lördag!! Efter träningen blev det donken med Martin, nyttigt! ;) Sen körde jag hem till småland, var hemma 02.11... Trött som bara den!

Idag vaknade jag vid 11 med världens huvudvärk, har aldrig sovit så länge innan. Nu har jag jätteont i öronen och huvudet håller på å sprängas! Suck.. Tur att man inte har planerat in något idag!

3 kommentarer:

  1. Du får fasen inte bli sjuk tills i morgon!

    SvaraRadera
  2. Nej, ät massa vitlök och se till att bli frisk.

    Sjysst ny layout by the way!

    SvaraRadera
  3. Fint det blev hurrudu =) Åhh så jag saknar dig! Lycka till på matchen.

    SvaraRadera