tisdag 2 december 2008

Evighetsdag!

Imorse gick jag upp tidigt som vanligt. Lab 08.00.. :) Skoj, såg faktiskt framemot labben. Gör riktigt roliga saker, och idag skulle jag göra den slutgiltiga molekylen som min doktorand ska använda. Dock blev inte produkten helt ren så jag får fortsätta med reningen på fredag. Det är inte alls roligt.. När jag kom hem var jag helt slut, men då var det bara att dra på sig jackan igen och åka iväg till styrelsemötet. På styrelsemötet gick det bra... :)

Har lite dålgit samvete för mitt dåliga uppförande på träningen igår. Jag var väldigt gnällig för att allting var så segt, borde ha tänkt mer på Martin för han lägger ju ändå ner så mkt tid på att planera alla träningar och gårdagens var ju lite speciell. Vi vill få våra frislagsvarianter att fungera och då blir det lätt att det blir tråkigt för de som inte tränar frislag. Men att träningen var seg är ju helt sant, dock behöver man ju inte yttra sig på det sättet som jag gjorde. Får ta i allt jag har imorgon och göra bättre ifrån mig helt enkelt! :) Synd bara att vår duktiga back Anna P inte ska träna, men det är förståligt för hon behöver vila sin onda axel!!! :) (ja, du ska lyssna på mig i det här fallet!!)

Vilket tråkigt inlägg det blev nu... Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag fått min kamera så att jag kan lägga upp lite bilder från i lördags! =)

Puss!

1 kommentar:

  1. Nu börjar jag också bli imponerad över bloggfrekvensen :)

    Det blir säkert mer fart på träningen imorgon!

    Kram Anna

    SvaraRadera