söndag 30 november 2008

The End

Skulle kunna börja med att säga att den här helgen har varit väldigt bra. I fredags var jag hos Angelica och vi slappade framför Idol och snackade massa skit. Blev även bjuden på fläskfile och klyftpotatis! Riktigt riktigt gott! Tack bästa tjejen! Underbar kväll! Behövde verkligen dom timmarna med dig för att inse vissa saker! (F)

I lördags spelade vi match i Skärblacka. Vi vann med 7-3 och jag gjorde 2 mål. Känns bra! Har ju varit lite kasst med poäng från min sida, men nu känns det lite som att jag är på gång! Det måste vara klubban! ;) Sandra och Danne var och tittade på matchen! Det var också väldigt roligt! :)
På kvällen hade vi lagfest som sagt och det var roligt. Förhoppningsvis kan man kanske slippa (?) vara nykter på nästa. Fyllesanne? haha... nej fy, jag är ganska ordentlig. Faktiskt... ;)

Idag spelade vi match mot LIBK och vann den med 6-2. Riktigt roligt! Blev 2 mål idag igen.. Helt sjukt =) Klubban som sagt! Min nya kärlek! Idag har jag även hunnit med att baka lussekatter och så har jag pluggat en hel del. Tänkte skriva klart reffet nu men jag tror inte jag orkar det. Är alldeles för trött! Så jag hoppas att alla orkar vänta tills imorgon! Ska skriva klart det direkt när jag kommer hem vid 17!! Lovar!!!

Nu är det iallafall över. Efter ett halvår... Egentligen känns det ganska lustigt och tomt eftersom personen alltid funnits där så länge.. och nu ingenting. Men vid en punkt får man nog inse att man inte kan gå och vänta på att det ska bli som det var i sommras.. Hösten har ju inte direkt varit bra och jag har nog försökt förtränga det.. Personer förändras helt enkelt. Det knäppaste av allt är att jag känner mig lättad, borde det vara så? Är nästan lite arg på mig själv för att jag inte är ledsen, för en normal människa hade ju kanske varit det... Har den känslokalla Sanne kommit tillbaka må tro? ;) Hoppas inte! Fast nu vet jag ju iallafall att det finns en liten mjukis även i mig! Dock väldigt långt inne...

Nehä, sovdags!

(Jag hoppas att ni alla har märkt att jag bättrat mig med bloggandet)

Puss

4 kommentarer:

  1. Bra att du kommit igång med bloggandet igen! Bra uppstyrt i helgen Sanne!

    SvaraRadera
  2. Äh, en gång är ingen gång...

    Appropå det du skriver så är du inte alls känslokall. Bara helt normal! Det är nog väldigt logiskt att du känner dig lättad om det inte var bra för då slipper du försöka, slipper känna olust över att det inte är som det borde och så vidare... nu kan du ju bara vara Sanne och bara göra det som känns bra och då är du ju fri på ett annat sätt. Så jag lovar dig att du inte är känslokall!

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Ni är så himla härliga! =D Är glad att jag fått lära känna er!

    SvaraRadera