torsdag 13 november 2008

Ny gammal innebandyklubba!

Igår fick jag hem min innebandyklubba som jag beställde på blocket av en kille som heter Gustav och är från Karlshamn (?). Jag har letat efter den överallt(!!) men inte hittat den, men nu så... ÄNTLIGEN! Allting kändes helt plötsligt mycket bättre på träningen igår. Visst är det väl lite psykologiskt, men jag tror ändå mycket sitter i klubban hos mig. Det här bladet och skaftet är mycket mjukare så skotten blir mycket bättre. Skönt! =) Riktigt riktigt skönt är det. Känns som om jag är lite på gång nu igen efter en svacka som hållt i sig från försäsongen. Skönt! Hur många gånger har jag inte skrivit "skönt" under det här inlägget då? Men det är så det känns... SKÖNT!

Någonting som inte är så skönt är att jag ska skriva tenta på måndag. Är inte alls motiverad.. Känns ju som om det inte var längesen man skrev massa tentor. Suck. Men jag får helt enkelt hitta motivationen, skärpa mig!

Nu i helgen är det matchdags igen efter ett alldeles för långt uppehåll. Ska bli väldigt roligt! Förmodligen så kommer familjen upp och kollar också. Ska bli roligt att träffa Dario, var ju ganska längesen nu. Han har det inte alltför lätt för tillfället, men det verkar vara så i min omgivning för tillfället. Alla mår mer eller mindre kasst för diverse olika saker. Livet är långt ifrån perfekt, det gäller bara att lära sig hantera det. Nu kanske jag lät lite negativ, det är jag absolut inte.. Inte längre iallafall. Allting ordnar sig! :) En sak i taget...

Nehä, om man skulle ta och börja med övningstentorna! Suck... :)

"Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat"

5 kommentarer:

  1. Du kändes stabil på träningen Sanne... måste vart nya klubban ;O)

    SvaraRadera
  2. Haha.. klart det är klubban! =D det har jag vetat länge!

    SvaraRadera
  3. Du såg så lycklig ut med din nya klubba. Inte allt för ofta jag ser någon gå omkring och nästan krama klubban och le så där lyckligt och frånvarande :)

    SvaraRadera
  4. Sanne - jag förstår dig!! Jag kramar gärna min nya lila klubba jag med :D

    SvaraRadera