tisdag 25 november 2008

Kedjebrev?

Jag har blivit utmanad av Anna-Karin, Lenas syrra (http://bengtssonwissmar.se/).

Så här lyder reglerna:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Då ska vi se.. Känsliga läsare bör lämna sidan nu! ;)

1. Jag är helt galen i stövlar! Har hur många par som helst, men använder dem knappt. Oftast brukar jag tröttna efter att jag använt stövlarna en eller två gånger.. Sen åker de in i garderoben och jag glömmer bort dem.

2. Gillar inte läsk, tycker det är sött och klibbigt. Dock går julmust bra, alldeles för bra. Kan dricka flera liter om dagen om det skulle vara så...

3. Jag är sjukt familje-kär. Min familj är viktigast för mig, de är absolut bäst i världen! Ser även framemot att få ha en egen familj någon gång i framtiden.

4. Jag har varit kär tre gånger i mitt liv. Anders, mitt ex, är en av dem såklart. Den andra är en kille som jag är väldigt bra kompis med nu. Honom var jag kär i för ett par år sen, men det gick aldrig vägen för oss. Den tredje... ja.. helt från ingenstans.. Vi lämnar det så.

5. Jag har dejtat en kille som en av mina bra kompisar var jättekär i, och jag visste om det. Nu i efterhand så ångrar jag mig fruktansvärt mycket, har förlorat en jättebra vän. Men men, man lär sig av sina misstag!

6. Jag är inte särskilt religiös på något sätt, men jag tror att det finns någon "högre makt" som styr över allt bra och dåligt som händer i ens liv. Allting kan inte vara bra, någon del av ens liv måste alltid vara lite jobbigt eller inte funka alls. Så om t.ex innebandyn och skolan går bra så väntar jag på att kärlekslivet ska paja.. osv.. Ni förstår nog vad jag menar. Nu låter det som om jag är värsta negativa människan, men jag är inte det! Jag accepterar läget och fortsätter vara glad! =)

7. En gång för längesen cyklade jag nedför ett stup och slog ihjäl mig fullständigt. Självklart var detta på fyllan när jag och mina vänner var påväg till ett party och jag skulle ta en "genväg"... Jag lyckades ta mig till festen till slut -helt blåslagen och skitig.

Sju punkter tror jag att det skulle vara, synd, för jag har massa mer att berätta. =)

Då ska jag utmana lite folk också, moahaha! ;) Nu får ni se till att skriva några riktigt smaskiga punkter.

Lotta -vår kära pepp-målis: lottamaja.blogspot.com
Anna R (eller P?... eller hur var det nu igen? hihi): blogg.rhoos.se
Lina -kära kombon: linameek.blogg.se
Lisa -lagets flum: kisalisa.blogspot.com
Angelica -bästa tjejen: angelica-j.blogspot.com
Dario -världens bästa bror: trupina.bilddagboken.se
Anders -Ex:et: anders1982.spaces.live.com

Sanne

5 kommentarer:

  1. jag hade väntat mig mer snusk ;)

    SvaraRadera
  2. vad fan!! Varför står det alltid Emil? Blir tokig!!!

    SvaraRadera
  3. Lagets flum - jag gillart :D - kommer självklart att anta utmaningen bara för det :)

    SvaraRadera
  4. Lagets pepp... jag diggar hårt!! Ska ta tag idetta imorgon!
    Ses ikväll!

    SvaraRadera
  5. hmm, får be AnnaP skriva ihop något :)

    SvaraRadera