lördag 29 november 2008

Vingen + lagfest!

Äntligen är dagen kommen då det är lagfest!!! Har sett framemot festen så himla länge nu! =) Ska bli grymt roligt. Vi träffas först vid Ghingis och käkar lite mat, förrätt-buffe-efterrätt! Mums! Sen blir det mellanfest hos Sofia S, efter det blire Harrys. Om det blir hattys för min del återstår ju att se. =) Ska ju trots allt spela imorgon, och då kanske man inte ska festa som en tok kvällen innan (som det lätt kan bli att man gör om man inte spelar match).

Innan festen ska vi åka till Skärblacka och spela match. Vi ligger två och de ligger långt ner i tabellen... Säger dock egentligen ingenting, för vår tabell är ganska jämn och alla lag kan slå alla. Vi får verkligen inte gå in och tro att det kommer bli lätt, för det kommer det garanterat inte! Vingen har gjort riktigt många mål och de har några tjejer som är väldigt vassa framåt. Vi får vara på vår vakt och spela vårt spel.

Här nedan följer en snygg bild på mig (haha.. ego), för ikväll ska jag försöka vara snygg!



Eftersom alla andra lägger upp bilder från tidigare lagfester så gör jag också det. Vi hade mycket trevligt på den här festen! =)


Här kan ni se min pojkvän ;) Han är proffsfotbollsspelare så det är därför ni inte har sett honom här i linköping... ;)

Min tandlösa bror på isen... Han är så knäpp... "Jag hoppas att tandläkaren drar ut mina tänder, så jag slipper tänka på dem. Sen kan jag fixa dem efter säsongen"... Han är inte riktigt klok! :) Och han äter smörgås med kniv och gaffel.



Här är Lena med sitt fina ass! Riktigt läcker! ;) Jag hittade ingen ful bild på Sandra... Hon blir alltid så bra på kort.. Men så är det väl när man är snygg ;) Vad skulle jag göra utan er mina små sockertoppar? ;)


Nu ska jag iväg till affären och köpa saffran! Lussekatter på gång i den här juliga lägenheten!

Puss!



3 kommentarer:

  1. Haha vacker bild från lagfesten, eller inte :P Tack för igår, det var skönt att bara slappa och snacka skit. Du e bäst, kommer sakna dig massor!

    SvaraRadera
  2. Trevligt med lagfestbilder... alla verkar taggade till max.. jag gillart :)

    SvaraRadera
  3. Ronaldo... :-S Illa, riktigt illa alltså... :)

    SvaraRadera