söndag 28 december 2008

Oskarshamn

Igår var det meningen att jag skulle åka och shoppa i växjö, men det blev inte så. Suck! Var ganska sugen på det! Fick istället köra Dario till hans träning i Oskarshamn. 2h träning hade dom, helt sjukt! 2h på is... Sen kom iallafall mamma och pappa och vi flyttade Darios grejer från hans lägenhet till den nya ettan. Ganska mysig liten etta på tredje våningen i KB.. När vi flyttat allt åkte vi till hamnen och åt på lilla korgen. Plankstek såklart! MUMS!! Var nog den godaste jag ätit hittills.. :) Nu har jag ju plankor själv hemma, så jag ska helt klart göra så god plankstek jag med! ;) huuum...

Idag är det helt dött här hemma. Har inte haft en sådan här dag på evigheter känns det som. Har verkligen ingenting att göra idag. Det är ganska skönt, samtidigt som det är lite stressframkallande. Jag vet ju att det finns saker som jag måste fixa innan jag åker upp till linköping igen, men kan inte riktigt fixa dom grejerna just idag på en söndag!

Imorgon ska vi till oskarshamn igen. Dario har 4 träningar, så vi blir kvar där hela dagen. Jag och mamma ska göra iordning i lägenheten så att den blir lite mer hemtrevlig. :) Ska bli skoj!

På tisdag ska jag iallafall åka till Växjö och shoppa! Tror jag ska köpa ett par nya stövlar som jag sett på din sko, och ett par svarta skor från vagabond. Skulle gärna vilja köpa en ny helsvart jeanskjol också.. Blir säkerligen ett besök på makeup-store med.. den affären är farlig!!!

Jag avslutar med en bild på mig och min bror. Vi tog den igår när vi väntade på mamma och pappa... Lite uttråkade ;)





3 kommentarer:

  1. Stövlar??? Suck... Du är dig lik!

    SvaraRadera
  2. Bara för att jag accepterat att man får vara anonym betyder det inte att man ska vara det :P

    SvaraRadera
  3. Men om man får välja på att vara anonym eller att vara Emil.. Så väljer man juh klart anonym ;)

    SvaraRadera