fredag 5 december 2008

Lugn.

Den här veckan har det varit lite mycket, men det har gått bra ändå! Idag hade jag min sista labb, det är lite tråkigt men ändå ganska skönt. Nu kan man fokusera på att bli klar med labbrapporten och sen börja tenta plugga. Ska bli så skönt att ha jullov sen! Träffa alla kompisar som man inte hunnit träffa på ganska länge, men det bästa av allt är nog att bara få vara hemma med familjen. =)
Jag kör med indunstaren för 1000e gången den här hösten.. ;) Man dunstar in lösningsmedel, för man vill ju ha ut sin produkt utan att den är löst i något!

Imorgon är det dags för match igen. Den här gången möter vi finspång. Ska bli lite spännande... Men jag tror att vi kommer ta dem, tror väldigt mycket på vårt lag. :) Vi leder ju serien och allt... Vinner vi imorgon har vi inte förlorat mot något lag i serien! =D Men jag är lite nervös inför morgondagens match.. Familjen kommer och tittar... Har aldrig spelat bra när de har varit och kollat, men imorgon ska jag vara fokuserad till max och se till att vara bra! =) (jag får värma upp klubban ordentligt.. ;))
Anna P fick aggera målvakt i onsdags! ;)

Imorgon kväll blir det utgång med några av töserna i laget, ska också bli roligt! =) Var längesen jag var ute nu...
Hände ju lite spännande saker förra helgen.. Till en början tyckte jag att det kändes ganska knäppt, men nu börjar det bli lite roligt faktiskt. =) Jag ska iallafall försöka vara mer öppen den här gången! Ta det som det kommer.. =) Lite kryptiskt, men ja.. Så får det bli nu! ;)


Lagfesten.. Dock är detta Annas bild. Jag har inte hämtat min kamera än, men efter helgen kommer alla bilder upp! :)

Samling innan Vingenmatchen förra helgen. Lisa laddar med banan och....? Huuum.. ;) Svårt att gissa..
Puss
Sanne



1 kommentar: