lördag 13 december 2008

Serieledare!

Ja, vad säger man...? =) Ser ju helt klart bra ut! Etta efter halva säsongen! Dock är väl +12 inte världens bästa målskillnad efter 8 spelade matcher och ingen förlust.. Men vi är väldigt nöjda ändå =D Nu är det serieseger som gäller! :) Vi har ett lag som kan fixa det, helt klart!

Imorgon är det match mot KFUM Norrköping, men jag är tyvärr inte med. Är tvungen att vara i småland den här helgen... =/ Tråkigt att missa en så tuff match bara! Men det kommer gå bra! Jag är helt säker på att tjejerna tar de imorgon! Bara alla gör sitt bästa! Jag ska hålla tummarna och tänka på er!!! VI ÄR BÄST!

Puss

3 kommentarer:

  1. jag är nervös men vi ska inte göra vår lagkapten besviken!!

    SvaraRadera
  2. (L) Ni kommer vara så sjukt bäst imrogon! =) Glöm inte rapportera efter matchen! =)

    SvaraRadera
  3. Jag ska vikariera för dig imorgon! Lovar att göra mitt bästa :)

    SvaraRadera