tisdag 12 maj 2009

Värk

Jag borde verkligen inte gnälla egentligen, men mina fötter gör ont. Skoskaven är verkligen inte skön, hur lång tid ska det behöva ta innan fötterna är hela igen? Fysträningen igår gjorde ju inte allting bättre direkt, men det var ändå skönt med lite löpning. Har värk i vaderna idag, underbart! =D

I helgen har vi varit på fattömning på HG. Så sjukt rolig kväll... Kul att herrn från Skåne kom och hälsade på igen! =D Ja, jag har det alldeles för bra.



Idag är en ganska lugn dag, ska försöka få till ett möte med chefen tänkte jag. Dags att diskutera sommaren, undra om man kommer vara lite ledig? =) Hade varit skönt, speciellt innan nästa läsårs exjobb. Exjobbet är inte 100% klart eftersom jag inte kan bestämma mig, men det kommer bli på universitetet iallafall. =)

Nehä, dags att göra veckans skolarbete. En vetenskaplig artikel "Chiral Lanthanum(III)-Binaphyldisulfonate Complex for Catalytic Enantioselective Strecker Reaction", intressant! =)

1 kommentar: