söndag 3 maj 2009

Vårens sista tenta!

På fredag är det dags för terminens sista tenta (förhoppningsvis). Ska bli väldigt skönt att få släppa skolan sen (ok, vi har massa skitseminarier resten av terminen.. men det som kommer efter tentan är aldrig viktigt har jag lärt mig). Men det är ganska mycket som ska göras innan tentan, bl.a en jobbig redovisning på tisdag och möte med min chef imorgon. Men som sagt, en seriös vecka kvar nu och då ska man väl kunna motivera sig? Eller?....

Förra helgen var vi (småland + skåne-folket) på sexparty hos Angelica. Väldigt trevligt måste jag säga. Jag blev iallafall imponerad i två sekunder, sen drömde jag mardrömmar i flera dagar efteråt. ;)



Men det var roligt att ha Tessa, Carro, Mattias och Jonas här iallafall. Vi ses ju inte alltför ofta och då blir det extra roligt när vi väl gör det. Hoppas vi kan hitta på något snart igen mina små sötisar! =D

Avslutar med förra helgens fulaste bild!



Puss!

1 kommentar:

  1. När tupperware blir för tråkigt så antar jag att det är dags för lite intressantare prylar. Den övre bilden glömmer man ju inte i första taget.

    SvaraRadera