lördag 30 maj 2009

Flytt

Då var det dags att flytta. Har packat precis hela dagen, så nu är man lagom trött kan jag lova. Har även varit i nya lägenheten och städat med klor, jobbigt att man är sådär nojjig! =) Imorgon ska vi dit med alla grejer, hoppas vi hinner med allt för på måndag äre ju jobb!

Kommer sakna den här stora lägenheten lite. Jag och Lina har haft det sjukt bra i 3 år. Kommer sakna Lina också, har varit 3 kanonår med henne! När man tänker tillbaka på tiden som har varit så har det hänt helt sjuka grejer i den här lägenheten... Tänker dock låta bli att berätta, är nog likabra! :D

Avslutningsvis vill jag bara säga att mitt senaste skånebesök var helt fantastiskt roligt! Tosselilla med Mattias, sjukt kul!! Vi åkte karuseller, radiobilar, lekte i barnvattenlandet, åkte ringar på vatten, körde Gocart (och jag vann en gång!!DET är inte alla som gör när man kör mot Mattias), käka glass osv... =) Underbart skoj!


Rambo som Mattias vann åt mig! =D






(jag vann bowlingen!! =bäst)

1 kommentar:

  1. Kommer sakna dig med sötis.. Hoppas du har fått det fint i nya lägenheten :)

    SvaraRadera