tisdag 3 mars 2009

Näst bäst

Då var det färdigspelat i div.2 och vi får vara stolta över vår andra plats i serien. Fjädern tog hem första platsen med två poäng och man får väl gratulera. Kan väl säga att det känns lite surt att inte få vinna serien, och jag har nog inte riktigt kommit över det än. Visst, vi hade inte det som mål men det har ändå känts ganska bra och jag ville verkligen att vi skulle ta hem första platsen. Det är inte¨så ofta i ens liv man gör det på seniornivå. Jag får helt enkelt släppa det och satsa på serievinst nästa säsong istället!! Nu är det två matcher kvar med DU, sen en avslutning i Stockaryd första helgen i april. Ser framemot det!:)

Fick mitt tentaresultat i hatämnet idag. En 3:a! Grymt skönt! Är iof mitt sämsta betyg genom alla år men tror inte jag varit så glad för något tentaresultat tidigare. Skönt att slippa omtenta! Nu ska bara del2 i hatämnet fixas också!

I helgen blire SKÅNE för min del. Ska till en killkompis, Mattias, och fira att han blir 25år! Usch vad gamla vi börjar bli! Men det ska bli kul att få gå på 25års fest(och att få träffa honom såklart ;)). Tycker dock att det är alldeles för svårt att välja kläder och skor. Kommer säkert ha med hela garderoben!

Avslutar med ett citat från Edstrands (domare) blogg:

"Lisa Eriksson slår upp en långboll till Sanne som fri med Simone i Finspångsmålet sätter dit 4-5 på tavlan och får för den målgesten priset årets glädjeskutt."

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Såhär med facit i hand blev jag kanske lite väl glad när jag gjorde målet. ;) Då var jag inställd på att vi skulle vinna serien (skulle jag inte släppa detta?!).. =)

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Men faktiskt så tror jag att hela laget fick glädjefnatt :)

    jag vet att jag reagerade på hur mycket alla skrek o hur glada ALLA blev :)

    SvaraRadera
  2. mm, jag reagerade också på det. Men det var ju superskönt!

    SvaraRadera