måndag 23 mars 2009

Lugn.

Helgen har varit helt kanon! Fredags blev det tjejkväll med lite utgång, skitskoj Angelica! =) Lördagen var en slapp + pluggdag. I söndags spelade vi match mot Boet som är från Ödeshög, världens minst håla. Lika liten som Virserum! ;) Vi vann med 11-1, sjukt skönt!

Igår när jag gick och la mig tänkte jag "gud vad skönt med en lugn vecka nästa vecka". Idag när jag vaknade och tittade i kalendern så var den visst inte så lugn som jag trodde, speciellt inte den här dagen!! Har varit ledig idag, men har ganska mkt självstudier så har pluggat en hel del idag. Sen blev det mer innebandy-arbete än vad jag trodde att det skulle bli!! Sen har besiktningsgubben varit här och som tur var gick det bra!=)

Resten av veckan består av möten, skola, plugg, jobb och massa annat småpill! :)

På fredag kommer Mattias hit! Ska bli roligt! =D Vi ska åka till Sthlm på lördag och gå på kalas hos Filip (en av mattias vänner). Hääärligt juh!!=)

Nu ska jag räkna lite på Lenis uppgift så jag kan förklara för henne sen om jag fixar den (vilket inte är särskilt troligt).

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar