onsdag 11 mars 2009

Helgen.

I helgen har jag varit i SKÅÅÅNE! Har varit väldigt roligt!!! Har träffat ganska mycket kul folk. Mattias syster (som jag iof träffat någon gång innan) var ganska vild om man säger så, men på ett bra sätt. Jonas, Mattias homie, var en ganska klurig person men väldigt rolig han också! =D Mattias var som han alltid varit! haha... Kanske lite mognare..eller inte!! ;)

Nu i veckan äre tentaplugg som gäller!! Ska bli så skönt när denna kurs är över! Så fruktansvärt tråkigt med proteinkemi och enzymkinetik och blablabla...

Träningen idag var väldigt skoj, även den i måndags var väldigt rolig trots att vi är lite folk. Som tur är är vi iaf 10 stycken så vi kan spela! Hade varit lite tråkiiiit annars. På träningen idag vart jag lite väl neggo när vi spelade tror jag, får be om ursäkt för det till dem i min femma! Jag kan lova att Sanne ska vara som en solstråle nästa träning! =D

Avslutar med lite bilder från Mattias 25års fest!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar