måndag 7 december 2009

Snart är det jul!

Nu har det gått väldigt många veckor på exjobbet och det känns som att man inte har kommit någonstans.. Neerå, jag har faktiskt kommit ganska långt, så långt som till slutmolekylen.. Snart! Man ska aldrig säga sånt i förväg, men jag chansar. Det här veckan och nästa vecka ska jag slå ihop mina små legobitar. Förhoppningsvis kan vi se lite aktivitet in vitro sen i vår. Jag är så himla nöjd med mitt exjobb och mina handledare Alma och Andreas, kan verkligen inte bli bättre än så! =D

I helgen har jag varit hos min kära boyfriend och vi har haft det helt underbart hela helgen! =D I fredags fick jag supergod mat som han hade lagat (han är sjukt bra på att laga mat, vadå tur för mig!). I lördags var vi på julmarknad och på eftermiddagen/kvällen bakade vi, i hela 5 timmar! Vi gjorde ett pepparkakshus, pepparkakor och lussekatter. Kan lova att han gnällde... lite! ;) I söndags hade vi en slappdag! Skönt =)



<3

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar