måndag 21 december 2009

Småland

Äntligen hemma hos mamma och pappa. Höstterminen har varit väldigt lång och det känns skönt att få vila lite. Ledigheten inleddes med fest för min handledare som är doktor nu. Inte helt fel! Han är sjukt duktig så det var inte oväntat direkt =) Festen var väldigt roligt. De där doktorandjävlarna är alldeles för bra på att festa har jag insett. På gott och ont.. =)

Men som sagt så är jag i småland nu och ska vara här över jul. Mattias kommer hit på torsdag, sen åker vi ner till skåne ihop på söndag. Sen på nyårsdagen (tror jag) åker jag hem till småland igen och stannar här till 10/1. Under dom dagarna blir det att skriva på exjobbet. Man får ju passa på när man är ledig.

Dario sitter här bredvid och tycker att jag ska skriva om honom... Så vad ska man skriva då? Jag kanska skulle lägga upp klippet på när han gör bort sig BIG TIME istället... hum.. Nej okej, han sitter här och lipar så jag får väl skita i det. Nu ska han "anmäla" mig också... aja, bäst att sluta.

Avslutar med en bild på halva klänningen jag hade i lördags. =D








2 kommentarer:

  1. söta du! tack så jättemycket för berömmet!! jag hade verkligen tur som hamnade i ett sånt härligt lag, och det är lätt att vara bra när man har så duktiga utespelare som står upp för en :D

    SvaraRadera
  2. Helikopterkillen18 juli 2010 kl. 14:28

    Läckert!

    SvaraRadera