tisdag 15 september 2009

Gymkort

Första gympasset idag då... Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, tur att vi fått tid med en instruktör? ;) Ska ändå bli lite skoj att testa på det. Jag har aldrig varit så mycket för att gå till gymmet, men insåg idag att det faktiskt är lite roligt. Man har väl blivit lite äldre nu, det som var tråkigt förrut har blivit lite roligare nu och ja... ni förstår. När jag var ung hade de inte tusen knappar till löpband och cyklar som de har nu. Blev helförvirrad.. Men jag ska nog lära mig!

I helgen har jag varit i Skaaaaaaune hos Mattias. Grymt bra helg med släktkalas, 25årsfest och massa filmtittande! =D Väldigt roligt att åka iväg ibland och göra någonting annat än att bara sitta och plugga, gå på möten och göra allt sånt där som man måste göra hela tiden.

Nu i helgen blir det iallafall tentaplugg, ska skriva min sista (förhoppningsvis) tenta nästa onsdag! Sen blir det lite artikelredovisningar innan exjobbet drar igång. =) Ser framemot det!

Nu ska jag göra klart min redovisning och snurra lite på stjärnsnurran.. =)

Puss och kram

3 kommentarer:

  1. Ha, "när jag var ung" får dig att låta lastgammal ju :).. lycka till på tentan

    SvaraRadera
  2. Håller med Lisa! Du är ju ung än Sanne!!

    Hoppas att tentan gick bra så du slipper den proceduren igen! och att gymmandet går bra!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Håller med Lisa! Du är ju ung än Sanne!!

    Hoppas att tentan gick bra så du slipper den proceduren igen! och att gymandet går bra!

    Kram Anna

    SvaraRadera