lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Måste väl få berätta att alla dom här dagarna har slutat helt katastrofalt dåligt för min del. Har kvittat om jag haft seriöst förhållande, dejtat eller bara träffat vänner. Dessa dagar har alltid varit mina otursdagar. Dock tror jag att den här dagen kan bli ganska bra, får återkomma men info imorgon eller nåt. ;)

Sitter och tentapluggar för tillfället, och jag måste säga att jag är lite uttråkad! Det här med att vara helt ledig var skönt i två dagar... Att man alltid ska gnälla.. ;)

Måste även berätta att jag lider med brorsan.. Han har pajat sitt knä och det vill inte bli bättre! =( Saknar honom!


3 kommentarer:

  1. håller tummarna för att det blir en bättre alla hjärtans i år då!!

    SvaraRadera
  2. bara hoppas hans knä blir bättre!

    SvaraRadera
  3. Vilken infekterad diskussion det är på Edstrands blogg :)

    Jag la föresten upp info om lagfest på lördag. Jag är så himla sugen så jag hoppas fler vill komma och leka med mig :)

    Vi ses imorgon!

    SvaraRadera