lördag 15 augusti 2009

Kärlek.

Idag har jag jobbat både dag och kväll på Alcontrol! Är lite småtrött i huvudet nu... Klockan är mycket mycket och jag borde sova, men det känns inte rätt att sova nu. Känns som att dagen bara flög förbi utan att jag egentligen gjorde någonting vettigt. Förrutom att jobba då! =)

Den här veckan har Mattias varit hos mig och jag har varit lite ledig från jobbet. I onsdags blev det shopping i Norrköping, mysigt. Den staden är så mycket bättre shoppingstad än Linköping, eller så är det kanske så att man tröttnat lite på affärerna här?

I onsdags var vi mest hemma eftersom det regnade ute. En liten snabb tripp till försäkringskassan och forex blev det iallafall.. Mattias hämtade ut sitt EU-kort och växlade pengar. En vecka på Kreta för hans del, inte alls avis... Lovar.

Snart börjar skolan och man ska återgå till den "normala" vardagen. Dock kommer min vardag se lite annorlunda ut i höst/vinter. Har lagt av med innebandyn så några innebandyträningar och matcher blir det inte längre. Lite trist, men det känns ändå väldigt bra. Jag var helt enkelt inte taggad till 100%, har lite andra saker i livet som jag hellre vill satsa på som exjobb, vänner, familj, ordförandepost i IBFs styrelse mm. =) Jag är nöjd!

Blev tillfrågad om jag vill börja träna lite ultimate frisbee... Man kan ju fundera på det iallafall, är ju inte så ofta =) Men hur bra är man på det då? :P

Nu i helgen blir det mest hockey! Ska blir skoj! =)

Dags att sova, Natti!



Normala??.....

1 kommentar:

  1. Naw, va söta ni är då =) Usch nu kommer de typ bli 2 veckor utan dig =( Men sen jävlar blir de gymmet flera gånger i veckan! Du e bäst! Puss

    SvaraRadera