onsdag 23 juli 2008

Grillning

Idag har jag jobbat över 30 min på Alcontrol. Var på ett annat labb och gjorde ganska roliga grejer, bl.a så kollade jag proteiner i diverse livsmedel. =)

Under dagen så skickade Angelica och frågade om jag var sugen på att åka till dem och äta grillat efter jobbet, hur lyx är inte det då? Var grymt gott! =) Jag har tur som har så underbara vänner! =D Tack så mycket!

Sen så hade jag och Angelica vårt möte också.. Vi har kommit fram till mycket, trots att hon inte tycker det! ;) Angelica gjorde det mesta jobbet eftersom jag under tiden satt och gosade med världens underbaraste Elias.

Grymt bra dag idag! =) Träning imorgon! ååå, jag vill börja träna inomhus nuuuu!

Puss och kram
Sanne

1 kommentar:

  1. Asbra att du kom hit =) Vi gjorde ju det vi skulle fanns ju inte så mkt mera att göra för tillfället. Men de kommer nog mera :P Du är bäst!

    SvaraRadera